vattenmelonerna

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av vattenmelonerna - 5 juli 2012 23:52

I dag när jag var på samarkand med Nonnii så hade jag precis varit och provat en tunika och så glömde jag min mobil inne i kaprummet så jag skulle gå hämta det men då så råkade jag gå in i  ett annat kaprumm och i där inne ståg en kvinna och hade typ precis tagit på sig sin tröja   Jag blev jätte röd om kinderna och typ bara sa FÖRLÅT!!    och tantet såg jätte arg utt   Hon gick typ efterås tills vi kom till kassan jag blev jätte kenirad8DD men sen försvann honxDD/Mellie;p

Av vattenmelonerna - 5 juli 2012 23:25

Tjo!!



Jag ÄLSKAR dans det är mitt liv absulut mitt liv här kommer en liten bild!! ;)



Av vattenmelonerna - 5 juli 2012 22:57


Jag är en 11 årig flicka som älska att simma. Jag simma 3 gånger i veckan och det är jätte kul.  Det bästa simmsätet jag är bäst på är fjärill och frisimm:)  Här kommer en litten bild!  Puss och kram/Mellie  


Av vattenmelonerna - 5 juli 2012 22:03

Hejsan !:) jag är en tjej som älskar att ta bilder här kommer tlx en men jag har inte taggit den. Den kommer från google;p Men aja har det gött så syns vi snart i gen//Mellie  




Av vattenmelonerna - 5 juli 2012 21:39

  Tjabba!!!8DD


Idag har jag och mellie varit och samarkand och SHOPPAT!!! tjoho

vi köpte 2 bff armband och ett varsit line sen var vi på macdonald´s

sen var vi och fikade vi jag tog lemornad drink;P och hon tog en chi latte sen tog både hon och jag en mocka latte mmmm mumms tycker jag men inte mellie :p


Puss på er önska nonnii

Av vattenmelonerna - 5 juli 2012 21:39

  Tjabba!!!8DD


Idag har jag och mellie varit och samarkand och SHOPPAT!!! tjoho

vi köpte 2 bff armband och ett varsit line sen var vi på macdonald´s

sen var vi och fikade vi jag tog lemornad drink;P och hon tog en chi latte sen tog både hon och jag en mocka latte mmmm mumms tycker jag men inte mellie :p


Puss på er önska nonnii

Av vattenmelonerna - 5 juli 2012 20:19

Hejsan alla läsare8DD Vi heter melisa söt och nonniin på msp:) hoppas ni gillar våran blogg



Puss/mellie&nonnii  

Presentation


Välkommen till våran blogg hoppas ni gillar den:)♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards